måndag 23 april 2012

Det första inlägget

Nu tänker jag börja skriva och jag struntar i vad du tycker om det. På den här bloggen kommer jag bara att skriva vad som faller mig in för tillfället, utan att censurera mig, utan att gå tillbaka för att redigera, utan att bry mig om vad som är rätt eller fel, alltså om jag stavar fel, eller fel ord, fel meningsbyggnad, jag tänker inte bry mig om vad du tycker, eller någon annan heller, jag tänker bara låta tankarna flöda rakt ut i cyberkosmos, jag bryr mig inte om om jag avslöjar min okunskap, jag vet fanimej inte allt, ja inte ens mycket, jag kanske kommer att framstå som en idiot, att jag inte vet saker jag borde veta, men jag bryr mig inte, ock kanske jag borde sätta punkt. Det blev en lång mening, med många komma, men det skiter jag i. Jag tänker bara skriva som jag vill, helt rakt upp och ned, utan att försköna något, utan att försöka verka mer märkvärdig än jag är, då jag inte är särskilt märkvädig utan mest bara löjlig som människa, som alla egentligen är fast de försöker få det till att likna något annat, eller inte, kanske inte, jag kommer förmodligen vackla, byta åsikter, säga saker jag sedan ångrar, men må så vara, det får vara så, jag tänker inte göra något åt det, Du får skratta och tycka jag är helt dum i huvudet, att jag inte förstår, att jag är totalt inkompetent. Jag tänker ändå inte ens försöka vara perfekt, snarare tvärt om, jag tänker vara operfekt, och det kommer säkert bli helt bissart och vanvettigt emellanåt. ALlt får vara som det är, alla skrupler här, allt som är fel, allt som inte är så värst tillrättalagt, det operfekta, men helt fritt, jag tänker var helt fri, jag tänker inte försöka tjäna några pengar på bloggen, jag tänker inte ljuga för dig, men om du ändå känner dig lurad så är det i alla fall inte mitt fel. Godantt.

1 kommentar:

  1. Underbart att se att du är helt fri och tagit steget till att börja blogga :)

    Ett tips att använda dig av när du vill få mer läsare till din blogg är att använda http://www.Qlose.se såg att du hade lagt ut en länk på Pusha. Jag använder båda till min blogg för att få lite läsare.

    SvaraRadera